Odlično poslovanje na podlagi uporabnih podatkov
Pri poslovanju sklepamo številne pomembne odločitve, ki jih ne moremo preprosto prepustiti naključju. Ni pa vedno enostavno izbrati tiste opcije, ki bo v dani situaciji najboljša, saj pride v poštev cela vrsta dejavnikov, ki jih nikoli ne moremo imeti povsem pod kontrolo. To pomeni, da imamo vedno opravka z določenim tveganjem. Tega v kar največji meri izničimo s pomočjo uporabnih podatkov, ki nam olajšajo odločanje. Dobra poslovna inteligenca lahko pomeni ključno razliko in odločilno konkurenčno prednost. Vse pomembne podatke moramo vestno zbirati in skrbno hraniti, seveda pa moramo te informacije znati tudi pravilno uporabiti.
V poštev pride raznovrstna poslovna inteligenca, ki nam pomaga pri praktično vseh opravilih pri poslovanju. Omenimo recimo upravljanje odnosov s strankami, pri čemer pridejo v poštev podatki o strankah in njihovih naročilih, pa tudi o stanju na trgu, o trendih in drugih okoliščinah. Te podatke lahko izkoristimo za pospeševanje prodaje in za vzdrževanje dobrih odnosov s strankami. Poleg tega, da na ta način izboljšamo upravljanje odnosov s strankami, nam poslovna inteligenca na istem področju omogoča tudi uspešnejše iskanje novih strank. Na voljo imamo vse potrebne informacije, ki jih lahko izkoristimo za uspešno trženje ciljni publiki. Če se odločamo na podlagi točnih podatkov, smo lahko prepričani v uspeh poslovanja.
Seveda pa mora biti za dober učinek na voljo vsa potrebna poslovna inteligenca. Ne moremo se zanašati le na tiste podatke, ki jih pač zbiramo v nakupnem procesu in interakcijah s strankami. Že za upravljanje odnosov s strankami potrebujemo več podatkov, še bolje pa moramo biti pripravljeni za kakšne večje poslovne odločitve, recimo širitev na tuje trge, prevzem drugih podjetij in podobno. V takšnih primerih pridejo v poštev podatki, ki morda niti niso neposredno povezani s poslovanjem podjetja. Pametno je vzpostaviti sistem, v katerem se ti podatki samodejno zbirajo in hranijo ter lahko brez težav brskamo po njih.